تجارت

تجارت و دنیای کسب و کار

تجارت

تجارت و دنیای کسب و کار

  • ۱
  • ۰

صنعت کیک و کلوچه

صنایع غذایی درچیلا  با به کار گیری پیشرفته ترین ماشین آلات کیک و کلوچه با تکنولوژی روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه با بالاترین کیفیت در شرایط کاملا بهداشتی و با دستگاه های کاملا اتوماتیک طعمی متفاوت را مهمان ذائقه ی شما می کند. تنوع تولید محصولات درچیلا این امکان مهم را به مصرف کننده می دهد تا مطابق هر طعم و ذائقه ای قادر به انتخاب طعم مورد علاقه ی خود باشد. کنترل دقیق فرآیند تولید ، آزمایش های مکرر توسط آزمایشگاه مجهز و پیشرفته ، نظارت دقیق توسط واحد کنترل کیفی و بسته بندی مناسب باعث افزایش ماندگاری و حفظ تازگی و طعمی دلپذیر شده است .صنایع غذایی درچیلا در حال حاضر با توجه به کیفیت عالی و قیمت مناسب و ماندگاری طولانی علاوه بر بازار داخلی ، برنامه ای مدون برای صادرات محصولات خود دارد.

شرکت پیشتازان کالای آرمان فعالیت خود را از سال 1386 در زمینه پخش مواد غذایی آغاز کرد و هم اکنون علاوه بر فعالیت در زیمنه پخش مواد غذایی در زیمنه تولید کیک و کلوچه و بیسکوئیت با نام تجاری درچیلا فعالیت می کند.

در این مجموعه نزدیک به 70 نفر پرسنل به صورت مستقیم و بیشتر از 100 نفر به صورت غیر مستقیم فعالیت می کنند.

این شرکت همچنین در زمینه فروش کیک و کلوچه ، فروش شهرستان کیک و کلوچه همچنین اخذ نمایندگی نیز فعالیت دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی