تجارت

تجارت و دنیای کسب و کار

تجارت

تجارت و دنیای کسب و کار

  • ۱
  • ۰

سئو چیست ؟

سئو چیست؟ سئو مخفف کلمه ی انگلیسی Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی  سایت برای موتور های جستجوگر است. تاریخ سئو از زمان موجودیت موتور های جستجوگر آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد. به هر اقدامی که به صورت مستقیم و توسط شما برای بالا بردن رتبه سایت در موتوری های جستجوگر مانند گوگل، بینگ و یاهو صورت می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود.

برای داشتن یک وب سایت مناسب در ابتدا لازم است تا هدف و خواسته شما مشخص شود، مشتریان و یا به عبارتی بازار هدف سایت شما مشخص شوند،باید همیشه این نکته را مد نظر قرار دهید که قرار نیست سایت شما تمامی سلیقه ها و نیازهایشان را پوشش دهد، شما باید از دید مشتریانتان نگاه کنید و در صدد بر آورده کردن نیازهای آنها باشید. پس از بررسی و نیازسنجی بازار هدف مراحل عملی طراحی سایت آغاز می شوند.پس بنابراین پیش از هر اقدام و صرف هزینه، برای انتخاب هدف سایتتان فکر کنید و مشتریان و مخاطبان را تحلیل کنید.

  • ۹۶/۰۵/۳۰
  • مدیر سایت

رتبه سایت

سئو

سئو چیست

طراحی سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی